Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

HelpDesk

HelpDesk

IT ÜZEMELTETÉS ÉS HIBAELHÁRÍTÁS - A FOLYAMATOS ÜZEM GARANCIÁJA

TÁMOGATÁS A NAP 24 ÓRÁJÁBAN A TELJES IT INFRASTRUKTÚRÁRA

Szolgáltatásunk keretén belül vállaljuk teljes informatikai rendszerének 7x24 órás technikai támogatását. Megoldást nyújtunk meglévő informatikai infrastruktúrájuk felügyeletére, hiba esetén a felmerült hiba gyors és szakszerű elhárítására dokumentált és mérhető módon. Magasan képzett és nagy gyakorlattal rendelkező rendszermérnökeink magyar és angol nyelven állnak az Önök rendelkezésére mind a felmérések, az ajánlatadás és a helyszíni problémamegoldó munkák során.

Önnek ajánljuk, ha

  • Cége működését biztosító informatikai rendszerét biztonságban szeretné tudni
  • Tervezhető rendelkezésre állást és költségeket szeretne
  • Szabadság, betegállomány, különleges problémák esetére is megoldást szeretne

Rendszerek

  • Szerverek, levelezés, Internet, üzleti alkalmazások
  • Munkaállomások (hardver, szoftver)
  • IT biztonsági és távmunka (VPN) megoldások
  • Helyi hálózat (kábelezés, eszközök)

 

Azonnali, SOS hibaelhárításra van szükségem >>

IT rendszerem folyamatos üzemét szeretném biztosítani >>