HelpDesk
IT ÜZEMELTETÉS ÉS HIBAELHÁRÍTÁS - A FOLYAMATOS ÜZEM GARANCIÁJA
TÁMOGATÁS A NAP 24 ÓRÁJÁBAN A TELJES IT INFRASTRUKTÚRÁRA
Szolgáltatásunk keretén belül vállaljuk teljes informatikai rendszerének 7x24 órás technikai támogatását. Megoldást nyújtunk meglévő informatikai infrastruktúrájuk felügyeletére, hiba esetén a felmerült hiba gyors és szakszerű elhárítására dokumentált és mérhető módon. Magasan képzett és nagy gyakorlattal rendelkező rendszermérnökeink magyar és angol nyelven állnak az Önök rendelkezésére mind a felmérések, az ajánlatadás és a helyszíni problémamegoldó munkák során.
Önnek ajánljuk, ha
- Cége működését biztosító informatikai rendszerét biztonságban szeretné tudni
- Tervezhető rendelkezésre állást és költségeket szeretne
- Szabadság, betegállomány, különleges problémák esetére is megoldást szeretne
Rendszerek
- Szerverek, levelezés, Internet, üzleti alkalmazások
- Munkaállomások (hardver, szoftver)
- IT biztonsági és távmunka (VPN) megoldások
- Helyi hálózat (kábelezés, eszközök)